Efekty:
-Efekt krytyczny-(przy testach statystyk i strzałach.) Gdy w czasie rzutu wypadnie maksymalny możliwy wynik twoja postać wykazuje się wyjątkowymi umiejętnościami, robiąc rzeczy, do których zwykle nie jest zdolna. Przypływ adrenaliny sprawia, że np. unikając ataku postać wykona kontratak. W niektórych sytuacjach efekt krytyczny może odmienić losy bitwy.
-Trafienie w nogę-Postać nie może się ruszać, ani wykonywać testów zręczności (wliczając uniki), dopóki nie zostanie opatrzona. Jednak wciąż może strzelać (trudniejszy test o 1)
-Opatrzony-Ranna postać nie może być w pełni uzdrowiona na polu bitwy, jednak może być opatrzona, co znacznie zmniejsza objawy. Opatrzona postać ma problemy ze strzelaniem (-1 modyfikator), a także w trakcie wysiłku (testy zręczności i siły) rana może się otworzyć (efekt krytyczny), co sprawia, że postać jest ranna.
-Ranny-Zraniona postać ma problemy z poruszaniem się i skupieniem na otoczeniu, co skutkuje modyfikatorem -1 do wszystkich testów.
-Ciężko ranny-postać ledwo utrzymuje przytomność i ledwo jest w stanie skupić się na otoczeniu, co skutkuje -2 modyfikatorem do wszystkich testów.
-Nieprzytomny-Nieprzytomna postać nie może być kierowana przez gracza, póki jej towarzysze nie zaniosą jej do szpitala.
Offline